20 Ocak 2011 Perşembe

YÜKSEK BEL - DAR PAÇA PANTOLON

İşte beni dikişten soğutan pantolon :))Aslında dikişten soğutmadı , hayal kırıklığı yarattı. Sebepleri :


1. Paçası daha dar olacak diye düşünürken istediğim gibi olmadı.
2. Hafif bir vücuduma oturmama durumu söz konusu. Ama 34 beden dikseydim o da olmazdı.
3.Kumaşım çok kaliteli ancak hafif diz oluştu, bugün sınıfta o kadar eğilme sonucunda olmaması kaçınılmazdı ...
4. Daha sert bir kumaşla daha iyi olabilirdi. Mesela kahverengi kanvas kumaşımla da denesem mi diyorum ama gözüm kesmiyo ..
5. Kendimi her kumaş pantolon giydiğimde hissettiğim gibi tombik hissettim ..







Yukarıdaki yeşil kazağın boğazı ile ilgili bu yazıma bakabilirsiniz.

13 yorum:

permaren dedi ki...

tatlım sana yukarda yazdığın maddelerle ilgili olarak saçmalıyorsun desem bana kızar mısın??hayır yani resimlere bakmadan yazıyı okudum..tombik filanda demişsin ya..böyle abidik gubidik bişey bekliyorum..ama müthiş...ben çok beğendim yani...üstünde duruşu..paçaları...süper ya..bence haksızlık etmebu tatliş pantolona...ellerine sağlık..mükemmel görünüyor..

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

bence çok ama çok yakışmış. yalnız kızmazsan küçük bir tavsiye tabi uzmanı değilim bu işin o kazak değil de başka birşeyler giysen. penye kumaştan olabilir tabi bilemiyorum ama yüksek bel pantolonda tshirleri yada gömlekleri içine sokunca da çok hoş oluyo. Ama eline emeğine sağlık süper bir pantolon olmş. Ayrıca hiç te kilolu değilsin. sen kilo görmemişsin :):)

senem dedi ki...

harika olmuş emeğine sağlık.bende gerçekten çok yakıştırdım.leike bende böyle marifetli olsam.

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Sanırım diktiğiniz ilk pantalon olduğu için hayal kırıklığına uğramnız normal..Deneyim kazanıyor insan yaptıkça..Tombik filan da değilsiniz gayet güzel gözküyorsunuz..İyi günlerde giyin..

dikisdersi dedi ki...

astarlaman gerkiyordu ön parçaları ,tam astar yapmayı sevmiyorsan dizlere 30 cm genişliginde astarlama yapsaydın keşke ,ama harika olmuş ellerine saglık,güle güle kullan hem o kadarda diz yaptıgı belli etmiyor ki

dikisdersi dedi ki...

aklıma geldi tekrardan, pantolona astarı en boy ipi olarak kullan ,kumaşın pamuk saten mi yoksa yünlü kumaş mı ,yakınlaştırdım ama anlayamadım :(

CeReN dedi ki...

tombik?? nerede acaba..
ben dikip de resimlemiyorum bi görsen sen asıl tombiği :))

MODAVESAİRE dedi ki...

dikiş dersim: astar yok ki pantolonda. hocam öyle bierşey demedi benn de aklıma gelmedi. ama öyle pantolon çok daha zor olur benim için :))evet diz yapması belli olmuyor sadece ben hissediyorum. kumaş da kış sezonu chima markası pantolonlarının kumaşı gibi.. pamuk saten ince bi kumaş değil. ama çok kalın yünlü de değil.. hatta dün giydiğimde dondum :))

sevgi sevdalısı: evet ben de katılıyorum.hayal kırıklığı kaçınılmaz. başka pan.lar daha dikmeyi düşünüyorum ama biraz mola.

ne dicen...:) yok canm niye yanlış anlayım. dedğin gibi kullandım yani evde :) ama çok yüksek bel ve benm de arkam birazcık tuhaf durdu cesaret edemedim yani:)) kazağı da üstümde ekleyememiştim ondan eklemiş olllurum bloga dedim.. çok yüksek bel cesaret ister:)

senem : çok teşkr ederim hocam olmasaydı mümkün değil dikemezdim..

permanen: müthiş mi, ooo o kadar da değil canımm..:)) teşkrler güzel yorumun için.. bugün de giyeyim en iyisi ben bunu:)

stylerabish dedi ki...

ellerinize sağlık bence çok güzel olmuş ve size de çok yakışmış.iyi günlerde giyin

Nur dedi ki...

bence çok şık olmuş ve size çok yakışmış ellerinize sağlık

Antigone dedi ki...

pantolon süper olmuş bu biiir, hiç de tombik görünmüyorsun bu ikiii, ellerine,sabrına sağlık ben cesaret edemezdim bu da üüüç ;D

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Heyyy kadın kişi pantolon çok güzel olmuşşş.Modeli nereden çaldın söyle baaaa bende çalam :)))
Şekerim artık benim överlokları sen çekersin yeni makinanla :))))
Seviyom senii delüüüüüüü

saaanem :) dedi ki...

SLM BAYILDIM SİZE....
BU PANTALONUN KALIBI BURDA HANGİ SAYISINDAN. ACİL O SAYIYI ELDE ETMEM LAZIM:...
ELLERİNİZE SAĞLIK