1 Ocak 2011 Cumartesi

GERÇEK YAŞAMDAN DAHA GÜZEL PAYLAŞIMLAR MI DESEM BUNA BİLEMEDİM ...

İnternetin sanal bir ortam olduğu söylense de yaşamımızda sevdiklerimizden göremediğimiz ilgiyi, nazik davranışları blogdaşlarımızdan görebiliyoruz. Bu lafım yılbaşını bibaşına geçiren ben 'i aramayan Gamze, Funda, Özge, Besra, Çeşminaz, Ayşe, Feyza, Sibel ve adını sayamadığım biçok arkadaşıma :- P (Şaka şaka yaaa:)

Hele ki blog dünyasında tanışılıp dostluklar kurulduğu apaçık ortada.

Sevgili blogger arkadaşım Bir avuç güneş 'in hediye çekilişine katılmıştım geçen hafta. Ve kazanan ben olmuştum. Hediyem geldi, paketi açtım, içinde hediyem, bir not, bir de kocamaan bir çikolata.. Tam da canımın tatlı çektiği bir anda... Yüzümde sıcacık bir gülümseme.. Hafif yanaklarım kızardı, dudağımı ısırdım, mahçup oldum.. Sevindim... Karışık duygular işte ...

Hayatta, hissedilmeden ya da ağız alışkanlığı olup söylenen boş sözler yerine, güzel- nazik bi davranış görmek benim içime su serpti...Çok iyi geldii...

Buradan Bir avuç güneş ' e sevgi ve saygılarımı iletiyorum ....
Blog dünyasındaki bu paylaşımlar çok güzel...
Paylaşmak çok güzel..

5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben gerçek ya da sanal ayırımı yapmayanlardanım. Dostluksa dostluk, arkadaşlıksa arkadaşlık, her şey var blog dünyasında. Samimiyet, içtenlik, güzel paylaşımlar ya da tersi olumsuzluklar her yerde her zaman olası insan davranışları. Yeter ki verilen ip uçlarını iyi değerlendirelim, seçimlerimizi doğru yapalım. Öyle güzel insanlar tanıdım ki burada, iyi ki bir bog sayfam var diye düşünüyorum. İyi ki varsınız...

MODAVESAİRE dedi ki...

kesinlikle katılıyorum size.. iyi ki benm de bi blogum var. iyi ki siz de varsınız. çok yorum yazamasam da size, severek izliyorum.. sevgileer:))

yeşil inci dedi ki...

BENDE YAKLAŞIK 3 AYDIR BLOG DÜNYASINDAYIM..SİZLERDEN O KADAR GÜZEL ŞAYLER ÖĞRENDİM Kİ..EMİNİM ÇOK SIKI DOSTLUKLARIMDA OLACAKTIR..

besrauguz dedi ki...

canımmmmmmmm yalnızmıydın cok üzüldüm şimdi.benimde kardeşim buradaydı biliyosun ama bir kardeşim olarak senide arayıp çağırmadığım için kendime kızıyorum .gecikmelide olsa YENİ YILIN KUTLU OLSUN.

MODAVESAİRE dedi ki...

yeşil inci: evte, katılıyorum ben de.
besra: yook canımm valla şakaydı. lafı biraz espriye döndürmek istedim o yüzden öyle yazdım.. çağırsan da gelmezdim, çünkü kendimi süleymansız daha bi yalnız hissederdim... öptm canmm:)