9 Ocak 2011 Pazar

REGLAN KOL BLUZUMUN SÜSLERİ

Aklıma Aşk-ı Memnu dizisindeki Firdevs Hanım geldi :)) Biraz onun kostümlerine benzettim:))
Blogger arkadaşlarımın yorumlarını dikkate alarak çeyrek daireden oluşan süsleri arttırdım . İnci boncuk da koymayı düşündüm ama yakıştıramadım, vazgeçtim..

Bence bu hali daha iyi oldu..
Çok kalın bir yün jarse olduğu için biraz kazık gibi duruyor.
Yumuşacık, incecik bir jarse ile de yaptım aynı bluzdan.. O daha farklı oldu:))
Beklemede kalın arkadaşlar..

3 yorum:

keskin makas dedi ki...

bencede bu hali daha güzel olmuş.Boncukta koymuş olsan fazla abartılı olur ve özelliği gider bence:):):) çok şık eline sağlık...

TatLıGacı dedi ki...

firdevs hanım idolümdü benim:))
bluz şimdi daha hoş olmuş..

LIndas Arts Brasil dedi ki...

Çok güzel bir blogunuz. Tebrikler!