9 Ocak 2011 Pazar

FİYONKLU- KUMAŞ DÜĞMELİ ROMANTİK MONTUMUN SON HALİ

Şimdiye kadar diktiğim en güzel şey diyorum.. Bunu başka diktiklerime de söylemiştim. Hatırlayalım, 23 Nisan eteğim, Dantel detaylı eteğim.... :))

Ama gerçekten büyük uğraşlar sonucunda bitirdim. Bir haftadır da severek giyiyoruum:))
Kumaş düğmelerini yaptırdığım kumaştan bir de çanta dikiyorum. Bitmeye yakın, ekleyeceğim bu hafta..

Bu montun krem rengi olanı da var, o ilkbahar için uygun ancak kol astarı makinada yıkanınca çekti, o yüzden kollarının astarını söküp yeniden dikeceğim.. O da şeker mi şeker..Bitince ekleyeceğim..

Bi de pantolon var, hala cep kısmındayız.. Bakalım cumaya biter inşlh !!

Amma çok şey varmış bitiremediğim, ekleyemediğim.. Bu dikiş kursu beni çook yoruyor. Blogumdan ayrı kalıyorum valla. Siz yine de takipte kalın. Bu hafta harika bir hediyem olacak sizlere.



Aşağıdaki de fiyonksuz hali, broş olarak yaptığım için ister takıyorum ister takmıyorum ..

Herkese iyi haftalar diliyorum şimdiden...

24 yorum:

Güneş dedi ki...

Çoookk beğendim ben bunu güle güle giy canım çok güzel olmuş=)

.ankara düşleri. dedi ki...

canım çok cici olmuş;
kumaşını çok beğendim güle güle kullan inşallah.

Aktuelmoda dedi ki...

Çok ciciydi zaten,üzerinde daha da cici gözüküyo tatlım,cici cici giy o zaman :)

keskin makas dedi ki...

Çok güzel olmuş dikimde harika tekrar tebrik ediyorum seni bu kadar kısa sürede bu dikiş için.Benim tanıdığım öğretmen arkadaşlar dikişten pek hoşlanmazlar bir öğretmen olarak dikiş dikmenide tebrik ediyorum.Bende de acı kahve kaşe kumaş var bir türlü modele karar veremedim aslında kolları bende kısa düşünüyorum ama bakalım bi ne zaman karar veririm bilmem.

Glsn dedi ki...

Çok şeker bişii olmuş bu aynı minik cici kızların montu gibi çok sevdim ;)
Ellerine sağlık ;)
Bunun bir benzerini kotonda gördüm bugün epeyce pahalıydı :/
Keşke bende dikiş dikebilsem...içgeçirenbeceremeyensmiley :P

dikisdersi dedi ki...

harika olmuş hocanı tebrik ediyorum ,kısa zamanda cok işler yaptırıyor ama

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

çok cici olmuş cok
begendım hem de fazlasıyla
elelrinize sglık.

senem dedi ki...

ya marifetli olmak nekadar özel bir durum.maşallah çok güzel tebrik ediyorum.

Azura dedi ki...

Çok sevimli olmuş. İnsanın kendi kıyafetini kendi dikmesi ne kadar harika birşey. Her dikimde insan gurur duyar kendiyle. Güle güle giyin! :)

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Çok şirin olmuş..Ellerinize sağlık..

yeşil inci dedi ki...

güzeell nee kelimeee..çokk çokk çokk güzel olmuş..çok profosyonelce..herika..ellerine sağlık..güle güle giy...

Nur dedi ki...

güzel günlerde giyin harika olmuş :)

Bahar YORGUN dedi ki...

ay valla çok hoş ve gerçekten de çok romantik olmuş. rengi de bir harika.
Canım blog şablonunu ayarlamışsın ama fotoğrafları büyük eklemiyorsun sanırım. Birde "çok büyük" eklemeyi dene daha net olur

Antigone dedi ki...

bayıldımmm! ve de çok kıskandım! ben daha uzun süre dikiş makinamdan ayrı kalacak gibiyim. bizim prensin biraz büyümesi lazım ne de olsa ;D
ellerine sağlık canım, güle güle giy ;))

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Cok hos bir tasarim olmus gercekten gule gule giyin cok tatlii :)))

CeReN dedi ki...

harika olmuş güle güle giy, bayılıyorum diktiklerine :)) Ben acemi terzi kendi kendime biraz gelişmeye çalışıyorum şimdilik.. bende eteklerden başka bişey yok :))

gulizz dedi ki...

çokkk güzel hatta harika,
kalıbı nerden peki biraz detaylı anlatsanız olur mu :)

sewda dedi ki...

çok güzel olmuş canım güle güle giy...kalıplamı diktin.benimde montluk bir komaşım var ama bu sene olmaz artık:))) harika olmuş hele fiyonk tamamlamış gerçekten.hazır olanlardan farkını çıkarmış ortaya.sana da çok yakışmış...

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Hayatım bunun kalıbını istiyorummmmmm :) bana gönder ltf. :) bende yapacağım çoook beğendim.Sanada çook yakışmışş tatlım benim.
Kurs gerçekten çok zaman alıyor ama oraya girincede çıkmak istemiyorum.

Benden Bişeyler dedi ki...

çok ama çok tatlıı:)

ikkuş dedi ki...

bravo !!!!!

canan dedi ki...

canım elerine saglık harika olmuş. şu yaptıklarının kalıplarının fotograflarını ve cm eklesen bizde daha kolay dikebiliriz. lütfen bu isteğimi dikkate al:) noluuuuuuuuuuuuuuuuur

BaYaNPüSKüL dedi ki...

ben bu kalıbı sordum . bulamadım blogunuzda bendede bir kumaş var ve reglan kol bunun gibi birşey dikmek istiyorum

MODAVESAİRE dedi ki...

tatlım mart 2010 sayısında vardı diye hatırlıyorum.burda nın yabancı olan internet sitesinde arşiv kısmında vardır resimleri.. dergi bende yok , dikiş hocamdan almıştım...