11 Ocak 2011 Salı

YANIK GÜL TOKA VE PUDRA ÇANTA

Bu tokamı çok severek kullanıyorum. Saç rengime çok yakışıyor. Ortasındaki inciler çok hoşuma gidiyor.


Romantik montumun düğmelerinin ve fiyongunun kumaşından bir çanta dikmeye karar verdim, beraber kombin yaparım diye düşündüm ama bu aralar bitirmeye vaktim yok.
Tek sapı kaldı, onu da dikince bloga ekleyeceğim..

Tokamın aynısından bir tane daha yapıp broş iğnesi ekleyeceğim arkasına ya da direk çantaya dikebilirim:))



Kurstaki pantolona az kaldı, fermuarı bitirdik yarın belini de tamamlarız umarıım.. Çook sıkıldım bu pantolondan , çook !!

3 yorum:

Mavi Masal dedi ki...

İkisinin de rengine bayıldım, çok tatlı olmuşlar :)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Tatlımm bende o güllerden renk renk yaptım hatta kurstakilerede öğrettim :)
Benim pantolon tamamlanmadan bitti:) eksik parça var ve benim kumaşım yok :) ama öğrendim.
Çantanda çok güzel olmuşş.Güle Güle kullan bebeğim:)

KaraNLıın BüyüSü dedi ki...

çok güzellermiş ellerine sağlık valla :))