16 Ocak 2011 Pazar

YOLCULUK YASTIĞI

Evet, görmüş olduğunuz benim bundan sonraki yolculuklarda kullanacağım yastığım:)
Dün günübirlik Samsun ' a gittik, gezdik, tozduk, alışveriş yaptık .
Çorum - Samsun arası bir buçuk saat sürüyor . Son derece yakın bence . Buna rağmen yolculuk sırasında çok yoruldum . Nedense koltukta hiç rahat edemedim. Boynumun koltukta otururken bir desteğe ihtiyacı olduğunu hissettim ama arabada yastığımız yoktu .Başım çatladı resmen bir buçuk saatlik yolculukta. Boynum için acilen bir yastık dikmeliyim dedim.
Ve bugün kalıbını kendim çıkartarak 15 dakikada gördüğünüz yastığı diktim .

Bebekler için de düşünülebilir bence :))
Hoşçakalın....

6 yorum:

Nur dedi ki...

ellerine sağlık

Sütlü Gofret dedi ki...

Eskişehire trenle bir yolculuğum sırasında görmüştüm bu yastığı ve çok hoşuma gitmişti..güle güle kullan (:

Swotpisces dedi ki...

elinize sağlık, iyi düşünmüşsünüz. :)

dikisdersi dedi ki...

düşünülmezmi çok güzel oluyorlar ,modavesairem ,dinlene dinlene gidersin artık yollarda renkleride çok güzel ,o kumaştan bir bebek jilesi ve lastikli şort olur degil mi o kumaştan ,ben gömlegini merak etmekteyim hala ,

Antigone dedi ki...

bak aklıma getirdin şimdi! acilen benim de dikmem lazım bundan, ama ne ara!! çok şeker olmuş, eline sağlık canım ;D

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

evvet güsel olmuş,emzirme yastığı da deniyor bunlara