20 Ocak 2011 Perşembe

VİŞNE TONUNDAKİ ELBİSEM

Pantolonum tamamen bitti ama beni depresyona itti. Bikaç gündür canım hiiç dikiş ile ilgilenmek istemiyordu ki, dolaptaki güzelim kumaşımı görüp hatırlayınca bir çırpıda depresyondan çıktım .
İki günde dikiverdim aşağıdaki elbisenin aynısından:) Burda dergisi Mart 2010 sayısından bir model.
Dikimi basit bir elbise , fermuar- astar yok ama yine de beni uğraştırdı. Çünkü teğel aldım, diktim sonra bi güzel söktüm o teğelleri yani yine de uğraştırdı beni :))


Kumaşım da ince pamuk saten . Sonuç bence harika..




Kemerini de bi ara yapacağım...

Nasıl olmuş arkadaşlar ??....

13 yorum:

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Woooww süper olmuş valla,
Kumaşın rengi ve deseni de harikaymış,astarsız filan ne güzel öyle :)
En çok astar dikmek oyalıyo beni,ben de mi diksem ki :)
O sayıyı bulabilirsem dikerim,bulamazsam o sayıyı getirirmisin bana :)
Güle güle giy :)

SvGLove dedi ki...

Bence de çok güzel!:)
Bi kere renkler harika! Renklerin harmanlanması ayrı bi güzel!
Elbisenin modeli de tam senlik,pek zarif;)

Çiğdem dedi ki...

oooo gerçekten güzel olmuş, vintage tarzı gibi, bence çok zarif ve şık, güle güle kullan..

MODAVESAİRE dedi ki...

zeliha: getiririm getiririm, sen haber ver yeter.:)) kumaş çook güzel biraz daha almayı istiyorum elimin altında bulunsun belki basit bi gömlek dikerim :)) ah bi yaz gelse de giysem :) bu arada onun uzun boylu ve uzun kollu modeli de var haberin olsun. dergi hocamda.sen bana hebr ver ben uzunun da patronunu çıkarabilirim..
sevgi: di mi pek de zarifimdir:) renkler çok hoş, hiç bu ton giymemiştim biliyor musun ??
çiğdem : teşkr ederim..uygun bi ayakkabım var ama çok aşağılardaydı kutuların. yazın daha güzel bir kombin yaparım umarım .

Coşkun Hürsel dedi ki...

Bence de kumaşın renkleri ve deseni harika! Gayet güzel olmuş, eline sağlık:)

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Burcu çok sevinirim valla :) Hatta sevindim bile :) Kumaş çok güzel hakikaten, yaz gelse de giysen evet :) çok şık..
Uzununun patronunu rica ediyorum o zaman senden :)Çok teşekkür ettim şimdiden..
Kolay gelsin sana :)

dikisdersi dedi ki...

modelin desenle uyumu ve sen muhteşem yakışmış ,ne kadar zayıfsın ...herşey yakışır ...

Aktuelmoda dedi ki...

Süper olmuş tabi ki şekerim,ellerine sağlık.Yaz için bu model birşey ben de yapıyım bari ;)

MODAVESAİRE dedi ki...

coşkun: teşkr ederim güzel yorumun için ..

zeliha: haftaya hocamdan alıyım dergiyi çıkarayım o zaman.

dikiş dersim: çok sağol dikiş dersim.sen de harikasın bu ara blogundaki resimlere bayılıyorum inan..

aktüel moda: mutlaka yapmalısın canm. ben giydiğimde 'hah işte yaz elbisesi dediğin böyle olmalı, tiril tiril '' dedim..

xcelis dedi ki...

elbise modeli renk herşey harika ya ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık keşke bende yapabilsem böle şeyleri hühühühüühüh

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

cok begendm :))

Nur dedi ki...

gerçekten harika keşke bende dikişte bu kadar iyi olabilsem :(

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Heyyyttt garı var garıcık varrr.Süperrr