6 Ocak 2011 Perşembe

YÜKSEK BEL, DAR PAÇA PANTOLON

Evet evet yanlış duymadınız, hem yüksek bel hem de dar paça.. Hmmm tam istediğim gibi !!
Modelin patronunu sağolsun hocamdaki burda'da buldum .
Burda dergisi Mart 2010 sayısı...Hocamla beraber dikmeye başladık. Bel bandı yok, bel pervazı iç kısımda olacak ...
Overlok makinam olmadığı için ( dur buna bi üzüleyim ) gidip terzide overlok çektirdim iç kısımlarına. 5 tl tuttu.. ( hmm çok da değilmiş canımm, bırakayım üzülmeyi :)



Ama paçalarını öyle yapmayacağım, normal olacaklar..

Tüm parçalar teğellendi birbirine ve prova edildi, sonuç : Süper oldu , tam oturdu..


Yarın fermuar ve bel kısmı, yetişirse cepler de yapılabilir. Haftaya bitecek, kesin !!

7 yorum:

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

bunu çok istiyodun canım:)
hadi bakalım sonucu beklemekteyim

keskin makas dedi ki...

bitmişini bekliyorum...

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

üzerinde de görsem:)))

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Şekerim eminim güzel olacak.Bizim hoca asla çizim yaptırmıyor kumaşın üzerine.Çizgi çizmeden kesiyoruz ve dikiyoruz.İlk başlarda çok zorladım çizmeden kesmede ama şimdi çok rahat ve pratik olduğunu düşünüyorum.
Öptümm

sewda dedi ki...

tebrik ederim canım valla sen iyice ilerletmişsin..pantolon dikmek şuan bana biraz uzak geliyor...son halini merakla bekliyorum

MODAVESAİRE dedi ki...

güzel yorumlarınız için çook teşkr ederim arkadaşlar:)) bakalım bitince mutlaka giyip ekleyeceğim fotografını.. Mkblciğim: aah aah nerde o günler, benm hocam teğelsiz iş yapmıyor, yapptırmıyor. Yani senn dikiş öğretmenin çook genç, daha farklı, daha güncel bilgileri vardır eminim..benm hocam da iyi yaa, annelik yapıyor bana eksik olmasın, seviyorum kendisini :))

esra dedi ki...

maşşallah çok beceriklisiniz güzel de yapıyorsunuz
:)