17 Ocak 2011 Pazartesi

DEKORASYONDA YUMUŞAK TONLAR: VANİLYA + PEMBE

İçimde kalmasın paylaşayım bu güzel fotografı dedim:))
İki güzel ton: pembe ve vanilya ..



Dikiş odamı çok değil bikaç ay sonra ''kendi odam '' haline dönüştüreceğim.. Küçük bir oda ama sığacağımı düşünüyorum.

Renkler de belli şimdiden: pembe+ vanilya ..

Bu arada çekilişte gözlük ve ayakkabı kazanan cangz , adresini yollamamışsın mailime. Bu cuma 'ya kadar mail adresini yazmazsan bana, çekilişi yeniden gerçekleştireceğim. Bilgin olsun..

Sevgiyle kalın...

8 yorum:

sewda dedi ki...

fotoğraf çok hoş böyle güzel bir odada insan kimbilir neler yapar..bende kendime ayırabileceğim bir dikiş odası olmasını çok isterdim ama evim müsait değil...

gündaşım dedi ki...

halıya bayıldım valla:)

Sütlü dedi ki...

avize çok güzel..

BAHAR dedi ki...

halıya bittim ben

! HASMELYAS CRAFT ! dedi ki...

Blogunuz zarif tarzından dolayı,diğer moda bloglarından farklı bir konum da , en azından benim için öyle.

Tebrikler Sena B.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Hayalimdeki gibi bir salon. Ama benimki gibi siyah deri koltuk falan isteyen bir kocan varsa yandın. En güzelini yapacaksın, kendi odanda dilediğin dekorasyonu yapacaksın ne güzel...Bitmişini de bekliyoruz en kısa zamanda.
Sevgiler,
Esra

MODAVESAİRE dedi ki...

sewda: inşlh gönlüne göre bi hobi odan olur ilerde canm..
güldaşım,sütlü, bahar: değil mi, tüm eşyalar çok zarif.
hasmelyas craft: oo çok teşkr ederim beğenmenize sevindim. moda ikonlarına yer vermiyorum kendi yaptıklarımla moda blogu olmaya çalışıyorum:)
esra: oo sorma eşim çok sever deriyi, salon mobilyaları da deriliydi, ama iki hafta sonra mudo dan aldığımız takım gelecek o zaman herşey benm istediğim gibi olacak :)) inşlh bikaç aya dikiş odam da değişir ve eklerim bloga:)
tüm yorum yazanlara teşekkr ediyorum. elleriniz dert görmesin:)))

Moda Çıkmazı dedi ki...

pembe ve vanilya çok soft ve güzel bir seçim.